Honda wybrała DigitasBi do działań content marketingowych w Europie
Koncern motoryzacyjny Honda Motor Europe wybrał agencję DigitasBi jako agencję content marketingową do działań prowadzonych dla wszystkich modeli samochodów w całej Europie.
Należąca do Publicis Groupe agencja pokonała w przetargu cztery inne agencje, których nazw nie ujawniono.
Jemma Jones, kierownik działu komunikacji marketingowej w Honda Motor Europe powiedziała, że podczas przetargu agencja DigitasBi wykorzystała wszelkie możliwe dane, by poznać potrzeby potencjalnych klientów Hondy i dowiedzieć się, co kieruje klientem i co się tak naprawdę dla niego liczy, gdy decyduje się na zakup samochodu.
Do zadań DigitasBi należy opracowanie w pełni zintegrowanych działań komunikacyjnych i content marketingowych dla wszystkich modeli Hondy. Komunikacja ma być prowadzona tak, by potencjalny klient poczuł, czym jest prowadzenie samochodu tej marki, zanim do niego wsiądzie.
W 2014 roku koncern Honda wybrał agencje Lost Boys i Starcom do obsługi w mediach społecznościowych. Agencja DigitasBi pracowała dla tego marketera od 2012 roku zajmując się obsługą platformy internetowej.
Obsługą mediową Hondy w Europie zajmuje się Dentsu Aegis Network.
Dołącz do dyskusji: Honda wybrała DigitasBi do działań content marketingowych w Europie