Holding Zbigniewa Benbenka uspójnia wizerunek. Powstaje Grupa ZPR Media
Spore zmiany w Grupie ZPR. Należące do niej wydawnictwo Murator zmieni nazwę na ZPR Media SA a cały holding - kontrolujący marki prasowe, radiowe, internetowe i telewizje - na Grupa ZPR Media.
- Nasza grupa to prawie 40 podmiotów prawnych, m.in. 27 spółek radiowych, trzy telewizyjne, Wydawnictwo Murator, broker radiowy Time, telewizyjny i internetowy IDMNet, organizator koncertów Promotor i spółka organizująca targi Murator Expo. Chcemy teraz pokazać, że jesteśmy dużą organizacją i połączyć wszystkie te projekty pod jedną nazwą marketingową - Grupa ZPR Media - mówi w rozmowie z “Rzeczpospolitą” Renata Krzewska, prezes kilku spółek ZPR (m.in. Muratora i Time).
Wprowadzając nową markę ZPR Media holding chce uspójnić swój wizerunek w oczach klientów. - Teraz nową identyfikację chcemy także podkreślać naszą wielomediowość. Zależy nam, żebyśmy byli kojarzeni jako jedyna grupa dająca możliwość rozwoju w multimedialnym środowisku pracy - dodaje Krzewska.
Poza stworzeniem marki marketingowej, zdecydowano, że wydawnictwo Murator zmieni nazwę na ZPR Media SA. - Nazwa Murator jest już nieadekwatna do tego, czym spółka się zajmuje - wyjaśnia “Rz” Renata Krzewska. Murator bowiem nie jest już tylko wydawcą “Super Expressu” i magazynów, ale także posiada studio, w którym produkuje kontent dla kanałów telewizyjnych holdingu, czyli Eski TV, Polo TV, VOX Music TV i Fokus TV (więcej na ten temat).
Marka Grupa ZPR Media jak i spółka o tej samej nazwie mają zacząć funkcjonować od połowy września br., (wówczas spodziewana jest rejestracja zmiany nazwy przez sąd).
Holding ZPR zatrudnia na etatach 1,2 tys. pracowników, a współpracuje z kilkoma tysiącami osób.
Dołącz do dyskusji: Holding Zbigniewa Benbenka uspójnia wizerunek. Powstaje Grupa ZPR Media