SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hochland szykuje kampanię nowego smaku Almette Fruit

Hochland Polska planuje w lutym br. ruszyć z silną kampanią reklamową serków Almette Fruit. Działania przygotowały agencje Grasp Group, ZenithOptimediaGroup, AdComms Media i Marketing Group.

Celem kampanii Almette Fruit jest inspiracja do nowych okazji na jedzenie tych serków (nie tylko do kanapki i na śniadanie), a także poinformowanie o ich nowej wersji smakowej - z morelą i wanilią.

Akcja będzie obejmować telewizję (TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i kanały dziecięce), outdoor (billboardy 6x3 m i citylighty na wiatach przystankowych w 10 największych miastach), internet (bannery na wybranych portalach odwiedzanych przez kobiety) oraz prasę (najpopularniejsze magazyny kobiece). Prowadzone będą także aktywności PR w prasie i Internecie.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia Group, AdComms Media i Marketing Group.

Owocowa linia Almette Fruit, obejmująca cztery różne warianty owocowe, jest dostępna w ofercie Hochland Polska od lutego 2014 roku. Wiosną ub.r. była już wspierana szeroko zasięgową kampanią reklamową (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Hochland szykuje kampanię nowego smaku Almette Fruit

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
darek
Jak dla mnie serki słodkie sa niedobre, wole wytrawne. Zreszta na forum pracowników gowork.pl/opinie_czytaj,882234 ludzie pisza, że sprzedaz ich spada.
odpowiedź