SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sery żółte Hochland w nowych opakowaniach reklamowane jako „wolne od GMO” (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamujące sery żółte Hochland w zmienionych wersjach i nowych opakowaniach. Akcję, w której bierze udział dietetyczka Agnieszka Leciejewska, przygotowały i realizują firmy Just i Value Media.

Nowe opakowania serów żółtych Hochland podkreślają kluczowe składniki i zalety tych produktów: polskie mleko, bogactwo wapnia, skład bez laktozy oraz konserwantów, a przede wszystkim brak GMO. Ponadto zmieniono grubość plastrów oraz zwiększono ich liczbę w opakowaniu,

Sery w pięciu różnych wariantach smakowych (Maasdamer, Edamski, Gouda, Tylżycki, Gouda Wędzona) są obecnie dostępne w opakowaniach 135 g, sugerowana cena opakowania to 4,49 zł.

Kampania reklamowa serów żółtych Hochland obejmuje głównie internet, m.in. główne portale, serwisy VoD, platformy społecznościowe, Facebook, Instagram i YouTube, Google oraz współpracę z blogerami i innymi influencerami. Akcji bierze udział dietetyczka Agnieszka Leciejewska.

Koncepcją i produkcją spotu reklamowego zajęła się agencja reklamowa Just, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

Dołącz do dyskusji: Sery żółte Hochland w nowych opakowaniach reklamowane jako „wolne od GMO” (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
misiu_pysiu
Ciekawe w jaki sposób producent serów kontroluje czy pasza konsumowana przez krowy jest tez wolna od GMO...
odpowiedź
User
Marc1n
Gdzie oni znaleźli krowy GMO? Bo o ile mi wiadomo takowych nie ma. Wolę jednak firmy które stosują takich sztuczek.
odpowiedź
User
Rafał
Deklaracja braku GMO (w paszach?) oznacza: mamy gdzieś środowisko i zdrowie krów oraz pośrednio konsumentów, chcemy zarobić na zabobonie.
odpowiedź