Sery żółte Hochland w nowych opakowaniach reklamowane jako „wolne od GMO” (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamujące sery żółte Hochland w zmienionych wersjach i nowych opakowaniach. Akcję, w której bierze udział dietetyczka Agnieszka Leciejewska, przygotowały i realizują firmy Just i Value Media.
Nowe opakowania serów żółtych Hochland podkreślają kluczowe składniki i zalety tych produktów: polskie mleko, bogactwo wapnia, skład bez laktozy oraz konserwantów, a przede wszystkim brak GMO. Ponadto zmieniono grubość plastrów oraz zwiększono ich liczbę w opakowaniu,
Sery w pięciu różnych wariantach smakowych (Maasdamer, Edamski, Gouda, Tylżycki, Gouda Wędzona) są obecnie dostępne w opakowaniach 135 g, sugerowana cena opakowania to 4,49 zł.
Kampania reklamowa serów żółtych Hochland obejmuje głównie internet, m.in. główne portale, serwisy VoD, platformy społecznościowe, Facebook, Instagram i YouTube, Google oraz współpracę z blogerami i innymi influencerami. Akcji bierze udział dietetyczka Agnieszka Leciejewska.
Koncepcją i produkcją spotu reklamowego zajęła się agencja reklamowa Just, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: Sery żółte Hochland w nowych opakowaniach reklamowane jako „wolne od GMO” (wideo)