„Hit od T-Mobile” - Tomasz Kot śpiewająco reklamuje ofertę T-Mobile dla firm (wideo)
W nowej kampanii reklamowej T-Mobile Polska Tomasz Kot śpiewa, opisując ofertę telekomu dla firm opartą na nowym standardzie obsługi. Jest to pierwsza akcja marketingowa T-Mobile przygotowana przez agencję Bridge2Fun.
Nowe spoty T-Mobile z Tomaszem Kotem mają formę teledysków opartych na przeróbkach znanych hitów muzycznych. W pierwszym klipie aktor jako robotnik w pracowni stolarsko-tapicerskiej śpiewa o zaletach nowej oferty T-Mobile dla stałych klientów biznesowych. W drugim wciela się w rolę mechanika samochodowego i razem z innymi pracownikami warsztatu opisuje nowe standardy obsługi takich klientów przez telekom (m.in. 9 na 10 spraw załatwionych w pierwszym kontakcie). Akcja jest prowadzona pod hasłem „Hit od T-Mobile”.
To pierwsza kampania T-Mobile po rozstrzygnięciu przetargu na obsługę reklamową telekomu, którą zdobyły agencje Leo Burnett (jako główna), Bridge2Fun i G7.
Tomasz Kot występuje w reklamach tej sieci od wiosny br., przy czym wcześniej wcielał się w rolę męża i ojca prowadzącego zabawne rozmowy z młodym chłopakiem w przebraniu psa. (obejrzyj ostatnie z tych spotów).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Nowa akcja reklamowa zaczęła się 24 października. Jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. w social media), prasie, radiu, na outdoorze (nośniki wielkoformatowe) oraz w kanałach własnych T-Mobile Polska (m.in. materiały POS w salonach).
Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun, która oprócz reklam telewizyjnych przygotowała komunikację outdoorową oraz spoty radiowe. Za planowanie i zakup mediów oraz spoty internetowe odpowiadał Starcom Mediavest Group (SMG). Przygotowanie materiałów BTL powierzono agencji G7, a działania w mediach społecznościowych - agencji Blueberry.
Dołącz do dyskusji: „Hit od T-Mobile” - Tomasz Kot śpiewająco reklamuje ofertę T-Mobile dla firm (wideo)