SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Hit dekady” hitem sobotnich wieczorów

Widowisko „Hit dekady” emitowane w TVP 2 w sobotnie wieczory, wygrało z głównymi konkurentami stacji w grupie wszystkich widzów, ale przegrało z nimi w grupie komercyjnej. Program przyniósł Dwójce ponad 6 mln zł z reklam.

Z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że osiem wydań show, które emitowano w soboty o 20.10, oglądało średnio 3,12 mln widzów. Najlepszy wynik odnotował pierwszy odcinek programu, który przyciągnął przed ekrany 3,81 mln osób.

Udział „Hitu dekady” w grupie 4+ wyniósł 21,76 proc. i tutaj Dwójka była liderem. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym 20,41 proc. znalazła się TVP 1, emitująca w tym czasie filmy fabularne. Dalej uplasowały się: Polsat (17,40 proc.; „Tylko nas dwoje”) i TVN (13,02 proc.; „Usta Usta”, filmy). Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 udział show wyniósł 14,58 proc., co było wynikiem słabszym od udziałów TVP 1, TVN-u i Polsatu.

Widowisko znacznie poprawiło wyniki sobotniego pasma TVP 2. Rok temu kanał w godz. 20.10 – 21.10 wybierało bowiem średnio 1,65 mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym odpowiednio 13,43 proc. i 11,91 proc.

Dane telemetryczne pokazują, że „Hit dekady” oglądały głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim. Wpływy z reklam emitowanych przed i po widowisku wyniosły 6,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Hit dekady” to program, w którym prezentowano wynalazki jednej z minionych dekad, a goście specjalni oraz publiczności decydowali, który z nich jest hitem omawianego dziesięciolecia. Tło muzyczne stanowiły przeboje dekady śpiewane przez gwiazdy starszego i młodego pokolenia. Każdy odcinek prowadził Marcin Daniec wraz z jedną z gwiazd Dwójki. Stacja nie przewiduje kontynuacji programu, bo jego tematyka w tej formule się wyczerpała – omówiono wszystkie dekady od lat przedwojennych XX w. do dziś.

Widownia „Hitu dekady” odcinek po odcinku 

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
6-03-2010 3 809 678 24,89% 18,07%
13-03-2010 3 201 736 20,69% 12,36%
20-03-2010 3 360 612 22,09% 15,10%
27-03-2010 3 447 247 22,44% 13,90%
24-04-2010 2 586 927 19,26% 12,67%
1-05-2010 2 815 378 21,45% 15,19%
8-05-2010 2 886 575 22,24% 13,77%
15-05-2010 2 809 224 20,45% 15,01%
średnia 3 119 905 21,76% 14,58%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

  Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVP 2
Hit dekady
3 119 905 21,76% 14,58%
TVP 1 2 925 814 20,41% 21,12%
Polsat 2 494 917 17,40% 17,69%
TVN 1 866 752 13,02% 17,96%


Profil widowni show 

    AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 83 40,13%
  Kobiety 115 59,87%
Wiek 4-9 13 0,78%
  10-15 20 1,41%
  16 - 19 27 1,57%
  20 - 24 33 2,72%
  25 - 29 26 2,34%
  30 - 34 46 3,75%
  35 - 39 63 4,49%
  40 - 44 75 4,81%
  45 - 49 114 8,14%
  50 - 54 141 11,64%
  55 - 59 166 12,59%
  60+ 235 45,78%
Wlk. miasta Wieś 110 42,85%
  < 50 tys. 101 24,28%
  50-100 tys. 106 9,06%
  100-200 tys. 83 6,60%
  200-500 tys. 85 7,51%
  > 500 tys. 84 9,70%
Wykształcenie Podstawowe 128 58,69%
  Średnie 103 30,39%
  Wyższe 76 8,73%
  Inne 17 2,19%
Dochód <= 1000 158 16,41%
  1001-1400 112 15,88%
  1401-2000 112 28,66%
  2001-2750 92 18,98%
  2751-3500 73 10,37%
  > 3500 65 9,69%


 

Dołącz do dyskusji: „Hit dekady” hitem sobotnich wieczorów

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
anna
brawo Dwójka! Sympatyczny program, szkoda, że się skończył.
0 0
odpowiedź
User
wirtualNIEmediaPL
chopaki kasują posty lol nie radzą sobie chyba lol

XredPL
0 0
odpowiedź
User
AntyTVP
Zerknijmy na widownie tego pseudo programu!
TVP jak zawsze oglądają emeryci i wieśniaki. Tak trzymajcie, jeszcze parę lat i TVP przejdzie do lamusa tak jak jej widownia!
0 0
odpowiedź