History promuje serial „Warszat Danny'ego” (wideo)
Kanał History rozpoczął kampanią reklamową promującą nowy serial dokumentalny stacji „Warsztat Danny’ego”. Działania obejmują telewizję, prasę, radio i internet.
„Warsztat Danny’ego” to opowieść o warsztacie z Las Vegas, którego właścicielem jest tytułowy Danny. On i jego ludzie skupują, przerabiają i sprzedają różne samochody. Serial emitowany w czwartki o 21:00 począwszy od 28 marca br.
Kampania reklamowa obejmuje kanały nadawcy (History, History HD, Polsat Crime & Investigation Network) oraz naziemny Polsat, prasę (m.in. „Tele Tydzień”, „To & Owo”, „Auto Moto”, „Auto Świat”) i radio (m.in. RMF FM, Radio ZET, Tok FM). Zaplanowana jest również akcja promocyjna na Facebooku oraz na YouTube.
Kreację przygotowała londyńska agencja Tea Creative. Planowaniem mediów w Polsce zajął się dom mediowy OMD Media Direction,
Z danych NAM wynika, że średni udział History w lutym br. wyniósł 0,23 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: History promuje serial „Warszat Danny'ego” (wideo)