Historia TV Puls
Podsumowanie dwóch lat z TV Puls
Telewizja Puls, która zadebiutowała na rynku 18 marca 2001 na częstotliwościach Telewizji Niepokalanów, przestała nadawać. Spółka Telewizja Familijna, która nadawała program jako Telewizja Puls, powstała w marcu 2000 r. Jej kapitał założycielski wynosił ponad 1,8 mln zł. Udziałowcami byli: Zakon Ojców Franciszkanów, który jest właścicielem koncesji, oraz KGHM Metale, PKN Orlen, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, PZU Życie i Prokom.
Udział stacji w rynku telewizyjnym w 2001 roku (od 18 marca) wyniósł 0,8%, w 2002 roku - 1%, a w 2003 (I kwartał) - tylko 0,3% (założyciele telewizji zakładali początkowo, że udział będzie plasował się w okolicach 4% - konferencja prasowa w 2001 roku, wypowiedź Bartłomieja Pawlaka).
Porównanie udziałów małych stacji telewizyjnych w latach 2001(od 18 marca) – 2003(do 31 marca)
year 2001 | year 2002 | year 2003 | |
Channel | SHR % | SHR % | SHR % |
TN/TVPULS | 0,80% | 1,00% | 0,30% |
RTL7/TVN7 | 2,40% | 2,40% | 1,80% |
TV4 | 3,70% | 3,70% | 3,80% |
Tele5* | - | 0,20% | 0,40% |
* Tele5 istnieje na rynku od 19 kwietnia 2002
Grupa celowa: wszyscy powyżej 4 roku życia.
Wpływy TV Puls z reklam i billbordów sponsorskich w 2001 roku wyniosły 16 123 tysiące złotych, w 2002 roku 28 027 tysięcy.
Widzów TV Puls w 56,4% stanowiły kobiety, w 43,6% mężczyźni, powyżej 35 roku życia, ze średnich i dużych miast. Posiadali wykształcenie średnie i wyższe.
Dołącz do dyskusji: Historia TV Puls