hi hybrid - nowa marka lakierów hybrydowych (wideo)
Firma Nesperta wprowadziła na rynek nową markę lakierów hybrydowych przeznaczonych dla młodych dziewczyn - hi hybrid. Wspiera to kampania przygotowana we współpracy z agnecją GoldenSubmarine.
Z myślą o tym, by lakiery hi hybrid były proste w samodzielnym nakładaniu i trwałe, marka przygotowała specjalne zestawy startowe i gamę 48 kolorów na początek. Dzięki nim nałożenie lakieru hybrydowego ogranicza się do 5 kroków.
Wprowadzenie lakierów hybrydowych hi hybrid firma Nesperta przeprowadza we współpracy z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, która odpowiedzialna jest m.in. za wypracowanie koncepcji kreatywnej, strategię działań w kanale digital, prowadzenie działań w social media (YouTube, Instagram, Facebook) oraz pomysł, casting i produkcję filmów z 3 bohaterkami opowiadającymi o samych lakierach.
Agencja GoldenSubmarine podpisała umowę na stałą współpracę na nadchodzący rok, w ramach której będzie odpowiadać za działania digitalowe hi hybrid.
Autorem konceptu brandingowego hi hybrid, wizji wraz z nazwą i całym designem marki, jest agencja BNA.
Dołącz do dyskusji: hi hybrid - nowa marka lakierów hybrydowych (wideo)