Herbapol promuje herbatki na zimno
Marka Herbapol-Lublin realizuje kampanię reklamową promującą herbatki typu cold brew. Za przygotowanie odpowiadają MullenLowe, Mediacom i Big Picture.
W portfolio Herbapolu konsumenci znajdą dwa owocowe warianty herbatek, do przygotowania których wystarczy zimna woda: słodką truskawkę z rabarbarem oraz miętę z mango. Produkt nie zawiera cukru ani kalorii.
Spot promujący Herbatki na zimno emitowany jest na największych platformach VoD i na YouTube. Kampania potrwa do końca lipca.
Oprócz kampanii online, herbatki na zimno będą promowane również w kuchni programu „Dzień Dobry TVN” w niedzielę 14 czerwca, gdzie Piotr Kucharski zainspiruje się ich smakiem do przygotowania lekkich dań i deserów.
Za kreację i przygotowanie spotu VoD odpowiada Agencja MullenLowe, zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Dołącz do dyskusji: Herbapol promuje herbatki na zimno