Hellena reklamowo łączy pokolenia (wideo)
Pod hasłem „Hellena łączy pokolenia” ruszyła kampania reklamowa napojów Hellena (Jutrzenka Holding). Akcję przygotowały firmy GonnaBe i Universal McCann.
Nowa kampania Helleny jest utrzymana w podobnej, flash mobowej stylistyce jak ubiegłoroczna akcja reklamowa tej marki. 10- i 15-sekundowe spoty reklamują oranżady 1,25 l i Yoo! oraz dwulitrowe napoje niegazowane Hellena, podkreślając, że są one teraz dostępne w nowej odsłonie. W reklamach występują osoby z różnych grup wiekowych i zawodowych, co ma odzwierciedlać hasło „Hellena łączy pokolenia”.
Spoty są emitowane w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN7, TV4, TVN Meteo, TVN Turbo, 4Fun.tv oraz kanałach z pakietów At Max i Discovery. Ponadto akcja obejmuje prasę branżową. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa GonnaBe, spoty wyreżyserował Bruce Parramore, znany w Polsce m.in. jako reżyser filmu „Kochaj i tańcz” oraz serialu „Tancerze”, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Hellena reklamowo łączy pokolenia (wideo)