Hellena zmienia logo i opakowania napojów
Firma Colian zmodyfikowała logo marki napojów Hellena. Dzięki zmianom opracowanym przez agencję Brandwell marka ma mieć bardziej aspiracyjny image.
Wprowadzone obecnie zmiany obejmują logo oraz wygląd opakowań. Zmodyfikowano je pierwszy raz od ponad 10 lat.
Marka Hellena (Colian) istnieje na rynku od 30 lat, ale zmiany jej identyfikacji wizualnej były dotychczas mało widoczne. Teraz też nie są radykalne. Mają jednak unowocześnić wizerunek brandu. Przeprojektowano tarczę, kolor i typografię.
W logo pojawił się nowy tag line marki - „kusi smakiem”. Zostanie wprowadzony na opakowaniach napojów Hellena.
Producent podkreśla, że nowe logo ma być lżejsze, typografia mniej pomnikowa, a zieleń tarczy bardziej witalna.
Bardziej radykalnym zmianom poddano opakowania marki, które dotychczas nie miały własnego wyróżniającego języka graficznego, były zbyt podobne do innych marek. Po zmianach mają być bardziej wyraziste i spójne.
Stworzono pięć wariantów smakowych dla opakowań typu sleeve i siedem wariantów z tradycyjnymi etykietami.
Autorem nowej identyfikacji marki Hellena jest agencja Brandwell.
Dołącz do dyskusji: Hellena zmienia logo i opakowania napojów