SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

672 tys. widzów reaktywowanego programu „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia” w Polsacie

Pierwsze dwa odcinki reaktywowanego talent-show „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia” oglądało średnio 672 tys. widzów.

„Hell’s kitchen - piekielna kuchnia 7”, fot. Polsat„Hell’s kitchen - piekielna kuchnia 7”, fot. Polsat

Siódmą edycję reaktywowanego po sześciu latach przerwy programu „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia” w Polsacie oglądać można w środy o godz. 20.00, począwszy  od 31 sierpnia br. Średnia widownia emisji pierwszych dwóch odcinków (pokazanych do 7 września) wyniosła 672 tys. osób. Przełożyło się to na 5,57 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,93 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Media Context, opartej na danych Nielsen Audience Measurement.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Pierwszy odcinek śledziło 726 tys. widzów, a drugi - 617 tys.

Dla porównania, pokazywany jesienią ub.r. w niemal tym samym paśmie nowy program „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” po trzech pierwszych odcinkach śledziło średnio 599 tys. osób, co przekładało się na 4,65 proc. udziału w 4+, 5,31 proc. w 16-49 oraz 5,45 proc. w 16-59. W tym ujęciu „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia 7” podnosi widownię Polsatu o 73 tys. osób.

- W tym paśmie w zeszłym roku nadawany był program „Family Food Fight” oraz początek serialu „Komisarz mama”. Można powiedzieć, że reaktywowany format pomógł Polsatowi zwiększyć widownie w tym czasie, bo zarówno w grupie komercyjnej jak i szerokiej wyniki w tym roku są lepsze - analizuje wyniki portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Zientek, prezes zarządu Media Context. - Na uwagę zasługuje również fakt, że wczoraj równolegle mieliśmy na TVP1 debiut Roberta Lewandowskiego w Lidze Mistrzów w barwach Barcelony, co oczywiście miało dość znaczący wpływ, bo od momentu rozpoczęcia transmisji widać dość duży odpływ widzów z Polsatu do TVP1. Jednak największy odpływ miał miejsce dopiero po zakończeniu programu (około godz. 21:15) no i na sumaryczny wynik jak widać nie miało to aż tak znaczącego wpływu - dodaje.

„Hell’s kitchen - piekielna kuchnia” to polska wersja brytyjskiego formatu „Hell’s kitchen”, który zadebiutował na antenie tamtejszej stacji iTV w 2004 roku. W reality-show kilkunastu znawców sztuki kulinarnej rywalizuje ze sobą, prowadząc restaurację pod okiem gospodarza show, którym jest znany szef kuchni oraz o nagrodę pieniężną. W każdym odcinku odpada jedna osoba.

Polsat dotychczas pokazał sześć edycji „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia”, które oglądać można było od wiosny 2014 do jesieni 2016.

Mateusz Gessler gospodarzem

Siódmą edycję „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia” prowadzi Mateusz Gessler, który jest szefem kuchni. W roli sous chefów występują Robert Kondziela i Bartłomiej Krężel.

Castingi do programu odbywały się wczesną wiosną br., show został już nagrany w całości. Za produkcję odpowiada Jake Vision.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.

Dołącz do dyskusji: 672 tys. widzów reaktywowanego programu „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia” w Polsacie

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aaa
słabiutko Nina:)
odpowiedź
User
Fan serialu "Komisarz Mama"
W 4+ słabiutko ale w komercyjnej całkiem nieźle :)
odpowiedź
User
Piotr
A pisałem że nikt nie czekał na powrót tego starego odgrzewanego kotleta a już w szczególności z tym gogusiem Mateuszem Gesslerem ,on jest Beznadziejny i nie lubiany tak że babunia Nina poniosła Kolejną Wielką Klapę a miał być wielki Hit a tu zonk i oglądalność będzię jeszcze spadać bo to nudne i sztuczne jest .
odpowiedź