Heineken w nowej globalnej kampanii promuje piwo bezalkoholowe
Firma Heineken rozpoczęła nową globalną kampanię zatytułowaną "Cheers with no alcohol. Now you can". W działaniach reklamowych, które obejmą także Polskę promowane jest bezalkoholowe piwo Heineken 0.0.
Heineken rozpoczął globalną kampanię, aby wykorzystać tzw. „suchy styczeń” i rosnący rynek napojów bezalkoholowych podczas imprez towarzyskich.
Najnowszy spot telewizyjny marki ma na celu zademonstrowanie, że bezalkoholowe piwo Heineken 0.0 daje każdemu możliwość wspólnego spędzania czasu w towarzystwie, czy to z alkoholem, czy bez.
W kampanii "Cheers with no alcohol. Now you can" pokazano chwile towarzyskiego picia na przestrzeni lat: od epoki Wikingów i szalonych lat 20. XX wieku, po kulisy koncertu rockowego, a nawet spotkania biznesowe.
Każda sytuacja pokazuje, że osoba niepijąca alkoholu jest wykluczona w momencie gdy wznoszony jest toast "na zdrowie”. Ale tylko do pewnego momentu - bo obecnie alternatywą podczas spotkań towarzyskich jest w takich sytuacjach bezalkoholowe piwo Heineken 0.0.
Bram Westenbrink, globalny dyrektor marki Heineken, powiedział: - W związku z tym, że tak wielu z nas szuka alternatywy dla alkoholu podczas spotkań towarzyskich i wieczornych – zwłaszcza w okresach takich jak „suchy styczeń”, co jest powszechne w wielu regionach – segment piwa bezalkoholowego eksplodował w ciągu ostatnich pięciu lat. Pracowaliśmy niezwykle ciężko, aby Heineken 0.0 był na czele tego trendu. Po wprowadzeniu piwa Heineken 0.0 w 2017 roku, w listopadzie 2021 roku osiągnęliśmy sukces w jego dystrybucji na 100 rynkach.
Kampania bezalkoholowego Heinekena obejmuje 74-, 30- i 15-sekundowe filmy wraz z materiałami w social mediach, reklamami internetowymi, outdoorem. Za ich kreacje odpowiada agencja Publicis Italy, a za produkcję - Hobby Film.
Działania reklamowe realizowane będą na całym świecie, m.in. w Austrii, Brazylii, Kanadzie, Chorwacji, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Stanach Zjednoczonych.
Nowy spot telewizyjny jest kontynuacją wcześniejszej globalnej kampanii marki „ Teraz możesz ”, która wprowadziła Heinekena 0.0 jako napój na chwilę, np. po zajęciach sportowych, podczas parkowania samochodu lub podczas lunchu w pracy.
Dołącz do dyskusji: Heineken w nowej globalnej kampanii promuje piwo bezalkoholowe
Miałem tak samo. Kiedyś wziąłem na próbę takiego H 0/0 z braku laku - nie było zwykłego - to stwierdziłem, że spróbuję. Niby wiedziałem czego się spodziewać, ale i tak miałem nadzieję, że przynajmniej smak i aromat piwny ten wyrób posiada. Po otwarciu butelki okazało się że to nie ma nic wspólnego z wyrobem piwo-podobnym, a tym bardziej z piwem. Nie napiję się tego nigdy więcej. Chyba, że na pustyni jak będę przymierał z pragnienia. :-}
Jak dla mnie to nawet Heineken 5% alk. jest wodnisty (rozcieńczony ekstrakt) przez co słabo wyczuwalna jest goryczka, smak jest płaski, a na dodatek bardzo szybko się wygazowuje. Według mnie takie piwo (oczywiście mocno zimne) jest idealne jedynie do wypicia na hejnał, ewentualnie na 3 razy w lipcowy upał. Przynajmniej trochę uderza w beret.