Headlines z siecią Porter Novelli
Porter Novelli, jedna z największych światowych sieci agencji PR, 9 stycznia 2006 roku rozpoczęła współpracę z agencją Headlines.
Porter Novelli przez rok prowadziła rozmowy z kilkoma największymi agencjami na polskim rynku, ostatecznie wybierając na swojego partnera firmę założoną przez Joannę Pruszyńską-Witkowską. Od początku roku Headlines odpowiada za obsługę klientów Porter Novelli w Polsce.
Rynek PR w Polsce rozwija się, ewoluuje i nabiera cech coraz większej konkurencyjności, dlatego od pewnego czasu rozważałam współpracę z międzynarodową siecią. W Porter Novelli odnalazłam partnera idealnego, takiego, który wiele oferuje, a jednocześnie pozostawia pełną niezależność finansową. Niezwykle ważne było dla mnie również to, że Porter Novelli specjalizuje się w działaniach dla branży farmaceutycznej, projektach konsumenckich i IT, czyli obszarach bliskich naszym doświadczeniom - mówi Joanna Pruszyńska-Witkowska, Prezes Headlines. - Współpraca z Porter Novelli to przede wszystkim dostęp do doświadczeń sieci na międzynarodowym rynku PR. Headlines działając lokalnie ma teraz możliwość korzystania z globalnego, już 35-cio letniego, doświadczenia naszego partnera. Jesteśmy pewni, że wniesie to dodatkowe wartości w działaniach dla naszych obecnych i przyszłych klientów.
Poszukiwania agencji odpowiedniej do zostania partnerem Porter Novelli w Polsce zajęły sieci rok. Decyzja o wyborze Headlines podyktowana była m.in. rozległym doświadczeniem agencji w obsłudze klientów farmaceutycznych oraz branży FMCG i efektów pracy przy obsłudze kilku projektów.
Mamy wielu klientów z tych branż, którym nie mogliśmy zapewnić obsługi z powodu braku przedstawicielstwa w Polsce. Specjalizacja Headlines jest więc idealnie spójna z naszymi głównymi działaniami - mówi Helen Ostrowski, CEO Porter Novelli - Ponadto bardzo odpowiada nam kultura korporacyjna Headlines znakomicie pasująca do zasad obowiązujących w sieci Porter Novelli, gdzie niezwykle cenimy sobie niezależność w podejmowaniu decyzji i kreowaniu działań komunikacyjnych. Headlines jest więc dla nas idealnym dopełnieniem sieci budowanej w Europie Centralnej i Wschodniej, szczególnie, że już teraz agencja pracuje z 3 naszymi klientami - podano w komunikacie.
Agencja Headlines Brand and Corporate Communication istnieje od 1996 roku i należy do czołówki polskich agencji PR. Firma oparta jest wyłącznie na polskim kapitale, a jej twórcą, jedynym właścicielem i jednocześnie Prezesem jest Joanna Pruszyńska-Witkowska. Firma realizuje działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, produktowej, zarządzania kryzysami, komunikacji wewnętrznej oraz event marketing. Klientami firmy są między innymi Lexus, Toyota, Unia Europejska, MSD, Janssen Cilag, L'Oreal, Instytut Kardiologi oraz WWF. Headlines jest także członkiem-założycielem Związku Firm PR.
Porter Novelli jest jedną z wiodących globalnych sieci agencji PR, z przedstawicielstwami na każdym z liczących się światowych rynków. Skupiając się na efektywnej komunikacji z otoczeniem klientów i relacjach z mediami Porter Novelli rozwija praktykę PR gwarantującą najlepsze rezultaty i najszersze dotarcie z przekazami klientów do grup docelowych. Porter Novelli powstała w 1972 roku w Waszyngtonie i jest częścią Omnicom Group Inc. (NYSE:OMC), wiodącej międzynarodowej grupy specjalizującej się w reklamie, marketingu i public relations.
Inne
Dołącz do dyskusji: Headlines z siecią Porter Novelli