HBO promuje film „Gorejący krzew”
HBO Polska rozpoczęło kampanię promującą film Agnieszki Holland „Gorejący krzew”, który stacja pokaże w marcu br. Działania obejmują radio, telewizję, prasę, internet oraz kina.
Spoty promocyjne będzie można zobaczyć w telewizji (TVN24, TVP Info) i kinach oraz usłyszeć w radiu (Jedynka, Trójka, Radio ZET, RMF Classic, TOK FM). Reklamy prasowe ukażą się w wybranych magazynach. Kampania w internecie pojawi się na stronach głównych wybranych portali i w sekcjach kulturalnych. Reklamy będą przekierowywały do strony filmu „Gorejący krzew” na fanpage HBO Polska
HBO Polska przygotowało kreację we własnym zakresie. Za planowanie i zakup mediów odpowiadała firma Havas Media. Kampania potrwa do 10 marca br.
„Gorejący krzew” to trzyczęściowy film w reżyserii Agnieszki Holland. Przedstawia historię Jana Palacha, studenta praskiego Uniwersytetu Karola, który w styczniu 1969 roku, podpalił się w centrum czeskiej Pragi. Po jego śmierci władze komunistyczne podjęły starania, aby zdyskredytować jego czyn i osobę. Wtedy rodzina Palacha wynajęła prawniczkę Dagmar Burešovą, która rozpoczęła batalię, aby oczyścić jego imię i dotrzeć do prawdy.
Pierwsza część filmu „Gorejący krzew” pokazana zostanie na antenie HBO 3 marca o godzinie 20.10. Kolejne części produkcji zostaną wyemitowane 10 i 17 marca o tej samej godzinie.
Dołącz do dyskusji: HBO promuje film „Gorejący krzew”