Havas Media przejmuje obsługę mediową marki Alpecin firmy Dr. Wolff
Dom mediowy Havas Media wygrał przetarg na obsługę mediową marki Alpecin z portfolio firmy farmaceutycznej Dr. Wolff.
Reklamodawca rozstrzygnął rozpoczęty w lipcu ub.r. przetarg na obsługę budżetu mediowego dla marki Alpecin. Zwyciężyła agencja Havas Media, która w styczniu 2016 rozpoczęła współpracę z Dr. Wolff na rynku polskim oraz niemieckim. Liczby i nazw pozostałych agencji nie ujawniono.
Działania komunikacyjne są prowadzone z centralnej siedziby firmy w Bielefeld poprzez lokalne biura Havas Media. W zakres obsługi wchodzi planowanie i zakup kampanii we wszystkich mediach.
Flagowymi produktami marki Alpecin są: szampon kofeinowy Alpecin C1 przeciw wypadaniu włosów; płyn kofeinowy Alpecin Caffeine Liquid pobudzający cebulki włosów; oraz szampon kofeinowy o podwójnym działaniu (przeciw wypadaniu włosów oraz przeciw łupieżowi) - Alpecin Double-Effect Caffeine.
Dr. Wolff nie podaje wartości budżetu mediowego ani okresu, na jaki zawarła umowę z Havas Media Group.
Dołącz do dyskusji: Havas Media przejmuje obsługę mediową marki Alpecin firmy Dr. Wolff