Havas Media obsłuży 35 mln zł budżetu mediowego PKP
Dom mediowy Havas Media wygrał konkurs na obsługę mediową spółek należących do PKP SA. Pokonując w nim siedmiu konkurentów zdobył budżet szacowany na 35 mln zł netto.
Swoje oferty, oprócz zwycięskiego Havas Media, złożyły też Lowe Media, ZenithOptimedia Group, U2 Media oraz konsorcja firm: OMD i OHD, Star Media ze Star Digital, Just i Media Concept, Value Media z Equinox Polska i Maxus Warszawa oraz Mediacap SA z Carat Polska.
Havas Media będzie pracować dla PKP SA oraz PKP Intercity przy ich kampanii wizerunkowo-produktowej w pierwszym półroczu 2015 roku oraz dodatkowo zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla obu marek w latach 2015 i 2016.
Wartość budżetu zdobytego przez Havas Media wynosi 35 mln zł netto.
Dołącz do dyskusji: Havas Media obsłuży 35 mln zł budżetu mediowego PKP
pięknie to sobie autor newsa wyliczył:)