SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Havas Media odpowiada za obsługę kampanii digitalowych Lidl Polska

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu sieci sklepów Lidl Polska na obsługę mediową w zakresie tworzenia, planowania i zakupu kampanii reklamowych SEM oraz kampanii programatycznych.

Havas Media od listopada będzie współpracować z marką Lidl Polska w zakresie komunikacji w mediach digital.

Agencja będzie kompleksowo obsługiwać tego jednego z największych reklamodawców w Polsce w zakresie optymalizacji, planowania i zakupu mediów w kanałach online i offline

Obecna współpraca Havas Media i Lidl Polska trwa od 2016 r. i będzie kontynuowana w najbliższych latach.

Firmy nie ujawniają szczegółów na temat przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.
 

Dołącz do dyskusji: Havas Media odpowiada za obsługę kampanii digitalowych Lidl Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl