„Harper's Bazaar” ruszył z kampanią za 4 mln zł (wideo)
Kampania reklamowa towarzysząca wprowadzeniu na rynek polskiej edycji „Harper’s Bazaar Polska” (Hearst Marquard Publishing) obejmuje telewizję, radio, prasę i internet oraz punkty sprzedaży prasy. Jej koszt to ok. 4 mln zł, a wspierać ma ona trzy pierwsze numery pisma.
W spocie telewizyjnym jest mowa o tym, że „Harper's Bazaar” to „wielka światowa moda” i „146 lat historii kultowego magazynu modowego”. Dalej lektorka opisuje, co znalazło się w pierwszym wydaniu tytułu. Reklama emitowana jest od środy w TVN, TVN24, TVN Style, Polsat Cafe, kanałach tematycznych TVP oraz w wybranych stacjach z portfolio Discovery Media i Atmedia. Kampania telewizyjna potrwa tydzień.
Spoty reklamowe oraz niestandardowe formy promocji miesięcznika pojawią się też w radiu Chilli Zet. Tytuł promowany będzie także na łamach magazynów Marquarda oraz w portalach internetowych spółki, a także na Facebooku i YouTube. Działania obejmują również ekspozycję pisma w punktach sprzedaży prasy. Wśród innych form wsparcia będzie udział „Harper's Bazaar” jako patrona różnych wydarzeń modowych i kulturalnych.
Za przygotowanie i zaplanowanie kampanii reklamowej w telewizji odpowiada agencja Star Media. Pozostałe działania przygotowało wydawnictwo we własnym zakresie.
Pierwszy numer polskiej edycji „Harper’s Bazaar” pojawi się w kioskach 14 lutego br. w cenie 11,90 zł. Na okładce znalazła się Małgorzata Bela. W premierowym wydaniu jest 216 stron, w tym około 60 stron reklam. Miesięcznik zostanie wydany w nakładzie 100 tys. egzemplarzy (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Harper's Bazaar” ruszył z kampanią za 4 mln zł (wideo)