Harnaś - nowy wariant piwa
Od kilku dni w punktach sprzedaży stopniowo pojawia się nowy wariant marki Harnaś
Osiągnięcie precyzyjnej spójności pomiędzy nazwą piwa, wartościami związanymi z marką a opakowaniem i walorami smakowymi Harnasia to główne cele wprowadzanych zmian.
Druga zasadnicza odnowa dotyczy szaty graficznej. Opakowanie przybrało ciemnogranatowy kolor. Na butelkach i puszkach pojawia się wizerunek Harnasia, który spontanicznie kojarzy się z nazwą piwa. Zmiany nie ominęły również logo - znajduje się ono na czerwonym tle, które nadaje etykietom wyrazistości i charakteru. Słowo "Harnaś" jest teraz doskonale widoczne i zdecydowanie wyróżnia produkt na sklepowych półkach. Autorem projektu jest Damian Styrna z agencji Wytwórnia 68.
W połowie czerwca rusza telewizyjna kampania reklamowa promująca Harnasia i jego wzmocniony wizerunek.
Dołącz do dyskusji: Harnaś - nowy wariant piwa