Haribo kampanią wspiera nową linię żelków Starmix (wideo)
Haribo wprowadziło na rynek nowy produkt - żelki Starrmix. Promuje je kampanią w telewizji, internecie i punktach sprzedaży.
Haribo Starmix to kompozycja 6 rodzajów żelek w jednej paczce. W opakowaniu znajdują się kultowe Złote Misie Haribo, żelki Happy Cola, wisienki, podłużne dżdżownice, dwuwarstwowe żabki oraz żelki-smoczki.
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszą intensywne działania promocyjne. Do znanej już reklamy telewizyjnej, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami, dodany został dedykowany tag-on Starmix. Nowe żelki wspierane są też aktywnościami w punktach sprzedaży.
Prowadzone są również działania w mediach społecznościowych, zarówno na kanałach marki, jak i działania z influencerami – na Instagramie i Tik Toku.
Pomysłodawcą konceptu jest brytyjska agencja Quitestorm, za produkcję odpowiada Hothead, a lokalną implementację – agencja Pakt. Mindshare Polska odpowiada za planowanie oraz zakup mediów.
Za działania PR oraz aktywacje z influencerami odpowiada agencja Yellowcups.
Dołącz do dyskusji: Haribo kampanią wspiera nową linię żelków Starmix (wideo)