SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Haribo kampanią wspiera nową linię żelków Starmix (wideo)

Haribo wprowadziło na rynek nowy produkt - żelki Starrmix. Promuje je kampanią w telewizji, internecie i punktach sprzedaży.

Haribo Starmix to kompozycja 6 rodzajów żelek w jednej paczce. W opakowaniu znajdują się kultowe Złote Misie Haribo, żelki Happy Cola, wisienki, podłużne dżdżownice, dwuwarstwowe żabki oraz żelki-smoczki.

Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszą intensywne działania promocyjne. Do znanej już reklamy telewizyjnej, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami, dodany został dedykowany tag-on Starmix. Nowe żelki wspierane są też aktywnościami w punktach sprzedaży.

Prowadzone są również działania w mediach społecznościowych, zarówno na kanałach marki, jak i działania z influencerami – na Instagramie i Tik Toku.

Pomysłodawcą konceptu jest brytyjska agencja Quitestorm, za produkcję odpowiada Hothead, a lokalną implementację – agencja Pakt. Mindshare Polska odpowiada za planowanie oraz zakup mediów.

Za działania PR oraz aktywacje z influencerami odpowiada agencja Yellowcups. 

Dołącz do dyskusji: Haribo kampanią wspiera nową linię żelków Starmix (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl