Harder&Harder i Creative Media razem jako Creative Harder Group
Agencje Harder&Harder i Creative Media zakończyły proces połączenia w holding Creative Harder Group, który tworzy pięć spółek specjalizujących się w różnych segmentach komunikacji marketingowej.
Decyzja o fuzji Harder&Harder i Creative Media została podjęta jesienią ub.r. W wyniku połączenia powstał holding Creative Harder Group, na który składa się pięć firm: agencja eventowa Creative Media, agencja interaktywna Harder&Harder, dom produkcyjny Harder&Harder Video, dom mediowy CMBroker oraz agencja BTL-owa CMMarketing.
W ciągu br. zakończono integrację poszczególnych firm i zespołów. Obecnie pracuje w nich ogółem 30 osób. - Osiągnęliśmy element synergii. Dzięki takiej konfiguracji kompetencji, możliwe jest realizowanie dowolnych projektów bez względu na zakres czy skalę skomplikowania - przekonuje Artur Beck, CEO Creative Harder Group.
Najważniejsi klienci holdingu to Zbyszko (dla którego Creative Harder Group w br. zrealizowała kampanię wprowadzającą na rynek napój Roko), Union Investment, FM Bank, Browar Sulimar, Polski Lek, Agata Meble i Oceanic.
Dołącz do dyskusji: Harder&Harder i Creative Media razem jako Creative Harder Group
Chyba EFEKT? Bo po co komu element