Hanna i Tomasz Lisowie na topowej okładce magazynu people w 2013 r.
Wśród wydań magazynów people największą sprzedaż w pierwszych 10 miesiącach ub.r. miało “Party” na którego okładce znaleźli się Tomasz i Hanna Lisowie. Wśród topowych okładek sześciu magazynów o gwiazdach na dwóch pojawiła się Anna Mucha - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od stycznia do października 2013 r. numerem dwutygodnika “Party” (Edipresse Polska) z największą sprzedażą ogółem było wydanie nr 3, które do kiosków trafiło 4 lutego ub.r. Sprzedało się ono w liczbie 423 924 egz. Na jego okładce znaleźli się Hanna i Tomasz Lisowie.
Na drugim miejscu ze sprzedażą ogółem na poziomie 414 053 egz. znalazł się numer pisma z 21 stycznia ub.r.. Na jego stronie tytułowej zamieszczono zdjęcie Anny Muchy - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z naszej analizy wśród wydań magazynu “Show” (Wydawnictwo Bauer) największą sprzedaż ogółem (388 988 egz.) miało wydanie, które ukazało się 14 stycznia ub.r. (nr 2). Jego okładkę zdobiły zdjęcia Agnieszki Szulim i Natalii Siwiec, a magazyn pisał, że obie rywalizują o pracę w programie TVN. Drugi najlepiej sprzedający się numer “Show” (372 260 egz.) to ten z 1 lipca ub.r. Na jego okładce znalazło się zdjęcie Roberta i Anny Lewandowskich z ich ślubu. Był to jednocześnie drugi numer po odświeżeniu magazynu, które miało miejsce w połowie czerwca (więcej na ten temat).
Największą sprzedaż ogółem (293 134 egz.) w przypadku magazynu “Flesz” (Edipresse Polska) miało wydanie z 11 marca ub.r. (nr 5) z Justyną Steczkowską na okładce. Był to pierwszy odmieniony numer pisma, dołączono do niego kupony rabatowe i wsparto kampanią reklamową (dowiedz się więcej). Drugi wynik w ub.r. zanotowało wydanie “Flesza” z 14 stycznia ub.r. (nr 1). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 269 654 egz., a na okładce zobaczyć można było Kingę Rusin.
>>> Sprzedaż dwutygodników people mocno w dół. Liderem „Party”
Natasza Urbańska pojawiła się na okładce najchętniej kupowanego wydania “Vivy!” (Edipresse Polska) w 2013 roku. Był to numer z 31 stycznia. Sprzedał się on w liczbie 414 593 egz., ale to głównie zasługa ceny promocyjnej, która wyniosła jedynie 99 groszy (normalna cena pisma to 2,99 zł). Z kolei okładkę wydania z drugim wynikiem sprzedażowym (186 473 egz.) zdobiło zdjęcie Anny Muchy. Ten numer ukazał się 3 stycznia ub.r. już w cenie 2,99 zł.
W konkurencyjnej “Gali” (G+J Polska) największą sprzedaż miało wydanie 17. z okładkowym zdjęciem Katarzyny Cichopek. Ukazało się ono 12 sierpnia ub.r. w promocyjnej cenie 0,99 zł (normalnie “Gala” kosztuje 4,99 zł) i sprzedało się w liczbie 380 534 egz. Z kolei na okładce drugiego wydania z największą sprzedażą (329 475 egz.) znalazła się Małgorzata Kożuchowska. Numer ten ukazał się 25 lutego ub.r. także w cenie 0,99 zł i był pierwszym numerem “Gali” o charakterze modowym.
W przypadku “Grazii” (Wydawnictwo Bauer) na okładkach dwóch najpopularniejszych wydań znalazły się Małgorzata Rozenek i Joanna Moro. Gospodyni “Perfekcyjnej pani domu” pojawiła się na stronie tytułowej numeru wydanego 24 stycznia ub.r., który sprzedał się w liczbie 268 824 egz. Natomiast odtwórczyni głównej roli w serialu “Anna German” trafiła na okładkę wydania nr 7 z 2 kwietnia ub.r. Osiągnęło ono sprzedaż ogółem na poziomie 238 273 egz., przy czym dołączono do niego też kupony rabatowe.
Analiza obejmuje po dwa wydania “Party”, “Show”, “Flesza”, “Vivy!”, “Gali” i “Grazii” z największą sprzedażą ogółem w okresie od stycznia do października ub.r. Dane pochodzą ze Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Dołącz do dyskusji: Hanna i Tomasz Lisowie na topowej okładce magazynu people w 2013 r.