Hanna Dołęgowska kieruje radiową Czwórką, Iwona Kostka-Kwiatkowska szefową promocji Polskiego Radia
Od poniedziałku obowiązki dyrektora programowego i redaktora naczelnego Programu IV Polskiego Radia pełni Hanna Dołęgowska, dziennikarka rozgłośni. Dotychczasowa szefowa stacji Iwona Kostka-Kwiatkowska pokieruje Agencją Promocji Polskiego Radia.
Kostka-Kwiatkowska - jako dyrektor Agencji Promocji Polskiego Radia - ma opracować strategie promocji wydarzeń, które będą organizowane i transmitowane przez anteny Polskiego Radia, tzn. Światowe Dni Młodzieży w Krakowie, trasy „Lato z Radiem”, 90-lecie Programu I Polskiego Radia, a także jubileuszowy XX Piknik Naukowy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik. Publiczny nadawca jest współorganizatorem 31. Światowych Dni Młodzieży, które odbywać się będą w dniach 26-31 lipca 2016 roku w Krakowie.
- Będziemy pracować nad uwspólnieniem polityki wizerunkowej i promocyjnej Polskiego Radia, nad odświeżeniem formuły „Lata z Radiem”, być może także Pikniku Naukowego - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Iwona Kostka-Kwiatkowska, szefowa promocji Polskiego Radia.
Dotychczasową dyrektor Agencji Promocji Mirosławę Mieszkowską odwołano ze stanowiska. Nowym wicedyrektorem struktury został Rafał Kątny, który do tej pory pełnił funkcję sekretarza PR4.
Iwona Kostka-Kwiatkowska kierowała radiową Czwórką od czerwca 2014 roku po wygraniu konkursu na to stanowisko. Zastąpiła Krzysztofa Łuszczewskiego, który awansował na szefa nowo utworzonego Centrum Rozwoju Radiofonii Cyfrowej. Wcześniej była związana z Akademickim Radiem Kampus na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie pełniła funkcję redaktor naczelnej, a także pracowała w redakcji rozgłośni jako redaktor. W marcu br. wybrano ją na przewodnicząca zarządu Polskich Rozgłośni Akademickich.
Obowiązki Kostki-Kwiatkowskiej przejęła Hanna Dołęgowska, która z Programem IV związana jest od 1992 roku. Ostatnio była kierownikiem redakcji publicystyki i prowadzącą audycję „Co was kręci”. Wczoraj nie udało nam się porozmawiać z nową szefową Czwórki.
Z danych Radio Track wynika, że w czwartym kwartale ub.r. udział Czwórki w rynku radiowym wyniósł 0,5 proc.