Gwiazdy TVN robią sobie selfie w spocie reklamującym jesienną ofertę stacji (wideo)
Od wtorku 2 sierpnia br. na antenie TVN można oglądać spot promujący jesienną ramówkę stacji. - Motywem przewodnim naszego spotu jest selfie, które w różnych sytuacjach robią sobie nasze gwiazdy - opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.
- Gwiazdy TVN poza byciem profesjonalistami w swoim zawodzie, są także ludźmi z krwi i kości, kręci ich praca i bawią się na planach zdjęciowych tak samo dobrze, jak widzowie podczas oglądania ich programów. Motywem przewodnim kampanii jest „selfie”, czyli uwiecznianie chwili i dzielenie się radością z przyjaciółmi (w domyśle - widzami). Główne postacie najważniejszych pozycji jesiennej ramówki, czyli prowadzących, jurorów i aktorów, widzimy w miłych, ciekawych lub dziwnych sytuacjach. W wolnych chwilach na planach seriali i podczas przerw w realizacji programów, nagrywają siebie poza pracą, w drodze czy podczas obiadu w plenerze. Patrzymy z przymrużeniem oka na gwiazdy, a one same pokazują nam się z całkiem innej strony - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, szef autopromocji TVN.
W swoim spocie reklamowym TVN prezentuje jesienną ofertę programową stacji, czyli dwie nowości (serial „Na noże” oraz program „Azja Express”) i sześć znanych z poprzednich ramówek formatów, które od września br. będą kontynuowane (serial „Druga szansa”, program „Kuchenne rewolucje” oraz „Top Model”, „Mam talent”, „Masterchef” oraz „Kuba Wojewódzki”).
Spot był realizowany od maja do lipca br. w Polsce oraz w Tajlandii i trwa minutę. Poza głównym filmem, widzowie zobaczą także osiem 15-sekundowych spotów poświęconych każdemu z wymienionych programów. Ścieżka dźwiękowa, która jest bazą dla spotu, to przebój Justice Vs Simian „We Are Your Friends”.
Za produkcję spotu odpowiedzialny był jak zwykle dział autopromocji TVN. Pomysłodawcą spotu jest Łukasz Grzegorzek, scenariusz napisali : Maciej Chaberek, Łukasz Grzegorzek, Robert Krawczyk, Radosław Pilonis oraz Robert Przyszlak, a spot wyreżyserował Robert Krawczyk. Dyrektorem kreatywnym był Robert Przyszlak, zdjęcia zrealizował Mateusz Skalski, kierownictwo produkcji: Ewa Pszczołowska.
Spot promujący jesienną ramówkę TVN można oglądać od wtorku 2 sierpnia br. Stacja regularnie realizuje spoty promujące swoją ofertę od 2008 roku.
>>> Spoty wizerunkowe TVN w latach 2008-2014 (wideo)
W pierwszym półroczu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 10,5 proc.
Dołącz do dyskusji: Gwiazdy TVN robią sobie selfie w spocie reklamującym jesienną ofertę stacji (wideo)