SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gwiazdy promują jesienną ramówkę Polsatu (wideo)

Telewizja Polsat przygotowała jesienny spot wizerunkowy. W projekcie wzięły udział gwiazdy programów i seriali stacji, m.in. Tomasz Kammel, Magda Schejbal, Cezary Żak, Maciej Dowbor i Krzysztof Ibisz.

Spot adresowany jest do grupy 16-49, do której swoją ofertę kieruje Polsat. Jego pomysł narodził się w Dziale Autopromocji, działającym w ramach Pionu Marketingu nadawcy. Reklamę wyreżyserował  Mirosław Kuba Brożek, a nad całością czuwała Katarzyna Wyszomirska - dyrektor Pionu Marketingu. W sumie nad spotem pracowało 15 osób, zaś postprodukcja zajęła trzy tygodnie.

 - Naszym celem było zaprezentowanie nowości jesiennej ramówki Polsatu oraz stałych, niezwykle istotnych pozycji programowych. Pokazaliśmy je poprzez gwiazdy, które swoim nazwiskiem sygnują dane marki programowe – tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Wyszomirska. - Stylistyka spotu, żartobliwa konwencja i dynamiczny montaż miały na celu podkreślić atrakcyjność naszej oferty oraz główne hasło stacji "Polsat. Włącz emocje!" - dodaje. W spocie wykorzystano utwór „These are the days" wykonywany przez Walthera PpK. Reklama jest obecna na antenie od 26 sierpnia.



Przypomnijmy, że spoty wizerunkowe z udziałem gwiazd od pięciu sezonów przygotowuje TVN. Ostatnia reklama, utrzymana w charakterze miejskim, kierowana jest do grupy 16-25 (więcej informacji).

Dołącz do dyskusji: Gwiazdy promują jesienną ramówkę Polsatu (wideo)

31 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Kiedy Nina T. straci pracę?
odpowiedź
User
kamil
Spot bardzo fajny strasznie mi się podoba tylko tą końcówkę z Ibiszem mogli by wyciąć i jego się pozbyć z Polsatu
odpowiedź
User
ono
Bardzo to ładne. Proste i eleganckie. Lepsze od tvn-u tym razem.
odpowiedź