Grzegorz Stańczuk na czele marketingu i sponsoringu w PZPN
Nowym dyrektorem marketingu i sponsoringu w Polskim Związku Piłki Nożnej został Grzegorz Stańczuk. Wcześniej pracował m.in. w Ekstraklasie, Arce Gdynia oraz agencjach Havas Warsaw i TBWA.
W Polskim Związku Piłki Nożnej Grzegorz Stańczuk jako dyrektor będzie odpowiadał za marketing i sponsoring federacji. Poprzednio to stanowisko zajmowała Agnieszka Prachniak, która w pierwszej połowie września przeszła do youtube’owego Kanału Sportowego.
Dziś dołączam do Drużyny PZPN. Zapewniam, że dam z siebie wszystko! Dziękuje za zaufanie Prezesowi @Czarek_Kulesza ! ŁNP🇵🇱⚽️https://t.co/F8ZRsypWpk
— Grzegorz Stańczuk (@gstanczuk) September 16, 2021
Grzegorz Stańczuk przez cztery lata pracował w spółce Ekstraklasa, jako zastępca dyrektora ds. sponsoringu zajmował się obsługą kluczowych partnerów biznesowych piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy. Odpowiadał również za tworzenie i wdrożenie koncepcji marketingowych dla spółki i jej partnerów biznesowych.
W 2019 roku przez kilka miesięcy był prezesem Arki Gdynia grającej wówczas w PKO BP Ekstraklasie.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wcześniej przez ponad sześć lat pracował w agencjach public relations (m.in. Havas Warsaw, TBWA), gdzie tworzył oraz wdrażał strategie dla marek globalnych oraz ogólnopolskich, takich jak Louis Vuitton Moët Hennessy, Samsung, Credit Agricole, Carlsberg, Energa, Warka, Desperados, Guinness Żywiec i Męskie Granie. Pracował także przy organizacji eventów sportowych, m.in. Samsung Irena Women’s Run, Energa Basket Cup i World Cyber Games. Z kolei jako manager sportowy współpracował m.in. z Dariuszem Michalczewskim, Joanną Jędrzejczyk i Izu Ugonohem.
Grzegorz Stańczuk jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie oraz ukończył studia podyplomowe z zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Stańczuk na czele marketingu i sponsoringu w PZPN