Grzegorz Miecznikowski head of growth w Sharebee
Z początkiem października Grzegorz Miecznikowski obejmie stanowisko head of growth w Sharebee, zajmującej się prowadzeniem programów social sellingowych, employee advocacy i employer branding w firmach.
Do zadań Miecznikowskiego należeć będzie budowa strategii marketingowej i procesów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów i partnerów, budowanie portfolio projektów oraz działania marketingowe. Zajmie się także prowadzeniem działań edukujących rynek w zakresie LinkedIn, social sellingu i Employee Advocacy, komunikacją w social media oraz przygotowaniem firmy do globalnego wyjścia z jej produktem.
Przez ostatnie 6 lat Grzegorz Miecznikowski prowadził własną agencję S Words, skupioną wokół social sellingu, szkoleń i konsultingu. W październiku agencja skończy pracę dla ostatnich klientów. Agencja S Words współpracowała z agencjami marketingowymi oraz firmami z branży FMCG, healthcare, e-commerce, IT i nowe technologie, dla których tworzyła strategie sprzedażowe oraz plany komunikacyjne.
Miecznikowski związany był wcześniej także ze startupem Prowly i pracował w globalnej agencji Lewis PR. Ma także doświadczenie dziennikarskie, które zdobywał m.in. w „Gazecie Wyborczej”, „Polska The Times” oraz portalu Gazeta.pl. Miecznikowski był również rzecznikiem prasowym Parady Równości i fundacji Wolontariat Równości.
Jest absolwentem ukrainistyki na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Miecznikowski head of growth w Sharebee
JAKI BEŁKOT!!!
JEJKU JAKI BEŁKOT!!!
JEJKU JAKI BEŁKOT!!!