Grzegorz Lis awansował w marketingu HJ Heinz
Grzegorz Lis, dotychczasowy dyrektor marketingu w HJ Heinz Polska i jednocześnie członek zarządu tej firmy, ma teraz szersze kompetencje.
Dotychczas Grzegorz Lis był dyrektorem marketingu odpowiedzialnym za rynek polski oraz rynki Europy Wschodniej. Teraz jego kompetencje są znacznie szersze. Jako szef marketingu odpowiada również za rynki Europy Centralnej i Północnej. Jest odpowiedzialny za realizację strategii marketingowej marek należących do w takich krajach, jak Niemcy, Szwecja, Dania, Węgry, Szwajcaria, Czechy, Polska, Izrael i Grecja. Zarządza też marketingiem czołowej marki koncernu - Pudliszki.
Grzegorz Lis pozostaje członkiem zarządu polskiego oddziału HJ Heinz. Z firmą związany jest od wiosny 2012 roku.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Lis awansował w marketingu HJ Heinz