Grzegorz Łapanowski reklamuje filtry wody Brita jako „lepszy wybór” (wideo)
W nowej kampanii reklamowej filtrów wody Brita występuje m.in. kucharz Grzegorz Łapanowski. Akcję, prowadzoną pod hasłem Brita - lepszy wybór”, przygotowały i realizują firmy Multi Communications, Mr. Target i Linienland.
Kampania podkreśla wpływ wody filtrowanej m.in. na doskonały smak i apetyczny wygląd dań oraz napojów, a także wygodę, oszczędność i dbałość o dobre samopoczucie. Grupą docelową działań są kobiety, które na co dzień zajmują się domem i dbaniem o rodzinę.
Pierwszym etapem kampanii jest sekcja uruchomiona w serwisie Brita.pl, na której będą publikowane m.in. artykuły i wideo z przepisami na dania i napoje dostosowane do pór roku oraz radami dotyczącymi sposobów zapanowania nad domowym budżetem.
W ramach kampanii o zaletach filtracji wody w dziedzinach, w których są specjalistami, będą opowiadać kucharz i dziennikarz kulinarny Grzegorz Łapanowski, pasjonatka herbaty, blogerka i twórczyni Wrocławskiego Towarzystwa Herbacianego Joanna Bożek, ekspertka ds. finansów Anna Ostaszkiewicz oraz ekspertka ds. dietetyki i trenerka fitness Katarzyna Biłous. W akcji wezmą także udział blogerzy kulinarni (m.in. zajmujący się herbatą).
Zapraszamy do obejrzenia naszej strony "BRITA - lepszy wybór"! Znajdziecie na niej przepisy naszych ekspertów na pyszne...
Posted by BRITA Polska on 18 czerwca 2015
Akcja będzie prowadzona w internecie oraz prasie.
Za koordynację kampanii, opracowanie materiałów merytorycznych na stronę, współpracę
z ekspertami oraz prowadzenie działań media relations i bloger relations odpowiada agencja Multi Communications. Realizacją kampanii banerowej i innych niestandardowych reklam zajmuje się agencja Mr. Target, a serwis brita.pl zaprojektowała niemiecka agencja Linienland.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Łapanowski reklamuje filtry wody Brita jako „lepszy wybór” (wideo)
I loooongo wielkie wisi na ścianie, w domu...., jak obrazek Najświętszej Panienki :P,