SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grzegorz Kurowski dyrektorem marketingu InPost

Od czerwca 2012 roku stanowisko dyrektora marketingu InPost objął Grzegorz Kurowski. Zastąpił na nim Jacka Powałkę, który pracował w firmie od września 2010 roku. Spółka nie ujawnia powodów jego odejścia.

Kurowski odpowiada za strategiczne zarządzanie markami z portfolio Grupy Integer.pl w Polsce i na rynkach zagranicznych oraz kreacja i realizacja strategii marketingowo-reklamowych w ramach projektów: Paczkomaty InPost, mobilne płatności czy faktura multioperatorska.

Grzegorz Kurowski jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW. Przed dołączeniem do zespołu InPost zarządzał biznesem e-commerce w Tchibo.

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Kurowski dyrektorem marketingu InPost

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl