SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ringier Axel Springer Polska tworzy departament produktu mediowego. Na jego czele Grzegorz Krawczyk

Ringier Axel Springer Polska tworzy departament produktu mediowego. Na jego czele stanął Grzegorz Krawczyk, media product director. 

Grzegorz Krawczyk Grzegorz Krawczyk

Nowo powstały departament produktu mediowego dołącza do struktury hubu technologicznego firmy, w której znajdują się już: Ring Publishing, cyfrowa platforma wydawnicza oferowana przez RASP w 15 krajach; obszar hostingu i środowiska deweloperskiego, a także Corporate Solutions i wszystkie zespoły programistyczne.    

Obszar produktu mediowego łączy: Engineering Area, Product Area, Growth Area oraz Product Design, skoncentrowane wokół swoich specyficznych celów. Na czele obszaru staje Grzegorz Krawczyk jako media product director, raportujący do Pawła Leżańskiego, CTO Ringier Axel Springer Polska. W nowej roli, będzie odpowiedzialny za strategię i realizację działań produktowych dla produktu mediowego w Ringier Axel Springer Polska.    
   
- Stawiamy użytkowników w centrum naszej uwagi. Idąc za ich potrzebami i komfortem chcemy budować ekosystem, który nie tylko jest spójny i zintegrowany po stronie RAS, ale również wygląda na spójny i zintegrowany z perspektywy odbiorcy. Chcemy działać zwinniej, szybciej i uprościć strukturę organizacyjną. Tym ruchem wzmacniamy nasze możliwości realizacji produktów i budujemy dział, który odpowiada na potrzeby biznesu, redakcji, produktu mediowego i reklamy. Zmiana struktury przypieczętowuje znaczenie współpracy media&tech - komentuje Paweł Leżański, CTO Ringier Axel Springer Polska. 

##NEW http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ringier-axel-springer-polska-biuro-reklamy-mariusz-wasinski-chief-revenue-officer ##

Grzegorz Krawczyk w RASP od ponad 12 lat

Grzegorz Krawczyk z RASP związany jest nieprzerwanie od 2011 roku. W latach 2011-2016 pracował jako dziennikarz i równolegle kierował serwisem informacyjnym Onet.pl. Później jako product manager rozwijał serwisy Onetu w tym stronę główną, a także  aplikację mobilną portalu.

Od 2019 roku pełnił funkcję dyrektora produktu odpowiedzialnego za obszar Onetu, współtworząc i realizując strategię biznesową. Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz International Institute for Management Development w Lozannie.  

Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Polska tworzy departament produktu mediowego. Na jego czele Grzegorz Krawczyk

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PRZYPIECZĘTOWUJE
Boże, co za bełkot
9 0
odpowiedź
User
Paciaiak
"Chcemy działać zwinniej, szybciej i uprościć strukturę organizacyjną"
więc
"Tym ruchem wzmacniamy nasze możliwości realizacji produktów i budujemy dział" xD

8 0
odpowiedź
User
Obiektywny
W sumie kogo to obchodzi, że zrobili jakiś dział, którego sensu nikt nawet w samym RASP nikt nie rozumie?
12 0
odpowiedź