Gruppa66 Ogilvy dla Castrol GTX High Mileage
Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię prasową nowego oleju silnikowego Castrol GTX High Mileage dla Castrol Lubricants
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i wsparcie sprzedaży produktu stworzonego specjalnie dla samochodów o dużym przebiegu. Reklamy będą pojawiać się w prasie od 7 kwietnia do końca maja br.
Layout przygotowany przez Bartka Kowalskiego (dyrektor artystyczny), Roberta Nizińskiego (copywriter) oraz Bartka Ramsa (creative group head) z Gruppa66 Ogilvy ukaże się w następujących tytułach: Fakt, Super Express, Giełda Samochodowa, Wysokie Obroty, Motor oraz Auto Świat. Pierwsza emisja nastąpi 7 kwietnia w Wysokich Obrotach.
Działania marketingowe Castrol Lubricants, w tym najnowszą kampanię Castrol GTX High Mileage koordynuje szef marketingu, Maciej Gondko we współpracy z Rafałem Leszczyńskim (Trade Marketing Manager PCO). Po stronie agencji opieka nad marką Castrol należy do zespołu Olgi Sobieraj (Group Account Director) - Tomasza Smacznego (Account Manager) i Anny Rossy (Account Coordinator).
Planowaniem i zakupem mediów zajął się MindShare.
Agencja Gruppa66 Ogilvy, a wcześniej Ogilvy & Mather Polska obsługuje w pełnym zakresie markę Castrol od 1999 roku.
Dołącz do dyskusji: Gruppa66 Ogilvy dla Castrol GTX High Mileage