Grupa RMF z wiosennymi cennikami reklamowymi
Grupa RMF udostępniła cenniki reklamowe swoich stacji radiowych i pakietów, które będą obowiązywać od marca do czerwca.
W porównaniu z obecną ofertą reklamową w wiosennych cennikach Grupy RMF nie wprowadzono jakichkolwiek zmian. W zdecydowanie najkosztowniejszej dla marketerów stacji RMF FM najdroższe spoty nadal kosztują 22,1 tys. zł, w RMF Maxxx - 3,5 tys. zł, a w RMF Classic - 1,68 tys. zł.
Wśród pakietów tematycznych najdroższy jest RMF 3D (obejmujący RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic), a nieco tańsze - RMF z Klasą (z RMF FM i RMF Classic) oraz RMF na Maxxxa (z RMF FM i RMF Maxxx).
Nowe cenniki dotyczą okresu dokładnie od 4 marca do końca czerwca. Wszystkie podane w nim kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych.
Dołącz do dyskusji: Grupa RMF z wiosennymi cennikami reklamowymi