Grupa Onet z nowymi serwisami turystycznymi MlecznePodroze.pl i Skiraport.onet.pl
Grupa Onet.pl rozpoczęła współpracę z serwisem o tanim podróżowaniu MlecznePodroze.pl oraz uruchomiła wspólnie z firmą Deltamind serwis partnerski Skiraport.onet.pl z kamerami pokazującymi na żywo stoki narciarskie.
MlecznePodroze.pl opisuje okazje do tańszego podróżowania samolotami, autokarami, pociągami czy promami. - Serwis MlecznePodroze.pl powstał w 2010 roku, początkowo prowadzony jako osobisty blog. Z czasem zaczęliśmy prezentować również informacje o promocjach i tanich biletach. Strona cały czas ewoluowała - opisuje Marcin Janiszewski, właściciel serwisu.
Na stronie do tej pory zamieszczono ponad 4,5 tys. wpisów, miesięcznie notuje ona 230 tys. unikalnych użytkowników i ponad półtora miliona odsłon (według danych z Google Analytics).
- Dzięki współpracy z Onetem będziemy w stanie dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców. W tym roku planujemy odświeżyć wygląd serwisu oraz dodać dziesiątki nowych funkcji, obecnie nie możemy zdradzić jakich, ale możemy powiedzieć, że będzie ciekawie - zapowiada Marcin Janiszewski. Serwis został już przeniesiony pod adres MlecznePodroze.onet.pl.
Z kolei Skiraport.onet.pl prezentuje na żywo obraz z blisko 150 kamer działających w ponad 70 ośrodkach narciarskich. Ponadto zawiera aktualne informacje o otwartych trasach i wyciągach oraz komentarze narciarzy, m.in. o ośrodkach i warunkach panujących na stokach.
- Serwis Skiraport.onet.pl jest pierwszą w Polsce aplikacją dla narciarzy. Powstał w 2012 roku, a dzisiaj zyskała nowe aplikacje dla iOS, Androida i Windows Phone oraz wersję webową skiraport.onet.pl - opisuje Adam Bral z firmy Deltamind, która jest właścicielem aplikacji Skiraport oraz partnerem, dostarczającym dane do serwisu. - Skiraport.onet.pl jest odpowiedzią na zapotrzebowanie osób zainteresowanych wypoczynkiem zimowym, które poszukują rzetelnej informacji na temat panujących warunków w polskich ośrodkach narciarskich. Dane zamieszczone w serwisie pochodzą z najpopularniejszej aplikacji zimowej na smartphony SKIraport, której już dziś używa ponad 90 tys. unikalnych użytkowników - dodaje Marcin Mroczko, kierownik redakcji turystyki i społeczności w Onecie.
W październiku ub.r. strony Grupy Onet - RASP z kategorii turystyka zanotowały 2,28 mln realnych użytkowników i 38 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Grupa Onet z nowymi serwisami turystycznymi MlecznePodroze.pl i Skiraport.onet.pl