Grupa Lotos wybiera agencję mediową
Grupa Lotos prowadzi przetarg na wybór agencji mediowej. Obecnie dla firmy pracuje Zenith.
"Spółka prowadzi przetarg na kompleksową obsługę w zakresie budżetu reklamowego. Przetarg jest jeszcze w toku. Wyłoniona firma będzie obsługiwała koncern w zakresie planowania i zakupu mediów" - przekazało nam biuro prasowe Lotosu. Postępowanie przetargowe ma zakończyć się do końca tego roku.
Obecnie obsługą mediową Lotosu zajmuje się dom mediowy Zenith wybrany w przetargu wiosną 2019 roku. Umowę wówczas zawarto na 3 lata.
Od sierpnia br. Lotos przygotowywał się do postępowania przetargowego, którego celem jest wybór agencji reklamowych. Grupa Lotos do obsługi bieżących działań ATL chce wybrać trzy kreatywne agencje reklamowe, z którymi podpisze umowy ramowe na lata 2021-2023.
Dołącz do dyskusji: Grupa Lotos wybiera agencję mediową