Grupa Fresh dwa razy większa
Grupa Fresh odnotowała dwukrotny wzrost przychodów ze sprzedaży w 2005 roku.
Grupa Fresh podsumowała wyniki finansowe za ubiegły rok. Przychody ze sprzedaży w 2005 roku wyniosły 14 296 503 PLN, wobec 7 065 688 PLN w 2004 roku, co dało 102 % wzrostu. Wynik ten uwzględnia skumulowane przychody Grupy, w skład której wchodzą: Fresh Advertising, eFresh, Fresh Photo oraz Fresh Solutions.
„2005 rok był najlepszym rokiem w historii Grupy” – mówi Adam Michańków, prezes Grupy Fresh. „Udało nam się pozyskać wielu nowych Klientów i jednocześnie rozwinąć współpracę z dotychczasowymi”.
W 2005 roku do grona Klientów Grupy Fresh dołączyły: sieć handlowa miniMAL, Exide Technologies – Centra S.A., Nestle FoodServices, Cereal Partners Poland Toruń-Pacific, Jarocińskie Forum Gospodarcze oraz Farmapol. Kontynuujemy współpracę z firmami Warta Glass Group, Novol, Doradztwo Gospodarcze DGA S.A. oraz Nestle Ukraina.
W związku z rozwojem na początku bieżącego roku powołany został dział new business, trwa rozbudowa działów strategii oraz kreacji.
Dołącz do dyskusji: Grupa Fresh dwa razy większa