Grupa Enea szuka agencji do kampanii employer brandingowej
Grupa Enea prowadzi przetarg na wybór agencji, która zajmie się przeprowadzeniem dla niej kampanii employer brandingowej. Będzie z nią pracować do połowy przyszłego roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
W I i II etapie współpracy - do 31 grudnia br. - zwycięska firma przygotuje koncepcję kampanii oraz przygotuje projekty takich materiałów, jak plakaty, ulotki, ogłoszenie o pracę, grafiki do social mediów, a w III - do końca czerwca 2020 roku - zrealizuje film na potrzeby kampanii.
Kampania ma przede wszystkim promować Grupę Enea jako atrakcyjnego pracodawcę.
Przetarg trwa do 16 października br. Firma nie ujawnia wysokości budżetu, jaki przeznaczy na zaplanowane działania.
W ostatnim czasie kampanie employer brandingowe prowadzą m.in. Mconald's - prowadzi ją pod hasłem "McDonald's? Mnie pasuje", Coca-Cola, Lidl Polska - hasłem "Tysiące pracowników, tysiące historii".
Dołącz do dyskusji: Grupa Enea szuka agencji do kampanii employer brandingowej