Grupa Axa prowadzi rozmowy z Wavemaker dotyczące obsługi mediowej
Firma ubezpieczeniowa Grupa Axa jest w trakcie rozmów z domem mediowym Wavemaker (GroupM/WPP) związanych z obsługą mediową na polskim rynku.
W listopadzie ub.r. centrala firmy Axa zdecydowała, że globalny budżet mediowy podzieli pomiędzy agencje należące do holdingów reklamowych WPP i Publicis.
Kontrakt WPP obejmuje blisko 30 rynków w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Azji i Ameryce Łacińskiej, a jego wartość szacuje się na 161 mln dolarów. Na wszystkich rynkach poza Francją obsługą mediową Axa zajmie się Wavemaker. We Francji zajmować się tym będzie GroupM. Publicis będzie z kolei odpowiadać za budżet mediowy ubezpieczyciela w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech i Hongkongu.
Aleksandra Leszczyńska, rzeczniczka prasowa Grupy Axa w Polsce w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przekazała, że cały czas trwają rozmowy ubezpieczyciela z polskim oddziałem Wavemaker. - Dotyczą mediów offline i faktycznie, są efektem przetargu centrali AXA. Budżetem na media online niezmiennie zarządza Value Media - mówi Aleksandra Leszczyńska.
Wcześniej media tradycyjne do kampanii Axa w Polsce planował i kupował dom mediowy Arena Media należący do Havas Media Group.
Do ostatniej kampanii ubezpieczyciela, która ruszyła na początku marca i jest wspólną akcją Axa i Provident Polska media zaplanował i kupił dom mediowy OMD, który współpracuje z Providentem.
Dołącz do dyskusji: Grupa Axa prowadzi rozmowy z Wavemaker dotyczące obsługi mediowej