Group M: złe wieści dla rynku reklamy
USA to nie jedyny rynek na świecie, na którym spodziewane sąmniejsze od wcześniej zakładanych wydatki na reklamę.
Wchodząca w skład WPP Group agencja Group M zredukowała swojąprognozę wzrostu odnośnie tegorocznych nakładów na reklamę wWielkiej Brytanii z 6 do 4 procent - informuje serwis MediaLife.
Jeszcze gorszy ma być przyszły rok, na który prognoza agencjizakłada zaledwie 3-procentowy wzrost wydatków reklamowych naWyspach.
Jedynym dobrze radzącym sobie medium będzie internet, wprzypadku którego nakłady na reklamę wzrosną w bieżącym roku o 27procent. Na drugim miejscu jest tutaj outdoor (wzrost o 4,5procenta), ale spadek zostanie odnotowany w przypadku prasycodziennej, czasopism oraz telewizji.
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Group M: złe wieści dla rynku reklamy