Grey dla nowego zapachu Lacoste Touch of Pink
GREY Worldwide przygotował kampanię dla nowego zapachu Lacoste Touch of Pink
Kampania rozpoczyna się 6 października. Składa się z dwudziestosekundowego spotu, w którym występuje Natasha Thomas - 17 letnia duńska gwiazda, śpiewająca swój najnowszy przebój "Save your kisses". Spot, przypominający romantyczny teledysk będzie emitowany w TVP, TVN, Polsacie oraz MTV i Vivie. Następnie kampania zostanie wsparta reklamą prasową - layouty ukażą się w Cosmopolitanie, Glamour i Gali.
Młoda piosenkarka, która debiutowała przebojem "It's over now" jest symbolem świeżości, kobiecości i bezpretensjonalności, a Touch of Pink jest zapachem dla urodzonych optymistek.
Kreacja została przygotowana w Grey Worldwide Paris, warszawski oddział Grey dokonał adaptacji na potrzeby polskiego rynku.
Głównym celem kampanii jest poinformowanie o wprowadzeniu nowego zapachu i wspieranie sprzedaży tego produktu.
Kampania ze strony Greya została przygotowana przez Monikę Bierwagen (Account Supervisor), Roksanę Odyjas (Account Executive), Kasię Batogowską (Creative Supervisor), Monikę Świątek i Joannę Zielińską (zespół kreatywny), oraz ze strony Cosmopolitan Cosmetics Polska: Magdalenę Niciejewską - Wiwatowską (Brand Manager) i Adrianę Wicińską (ABM).
Dołącz do dyskusji: Grey dla nowego zapachu Lacoste Touch of Pink