Greenpeace kpi z reklam Procter & Gamble „Dziękuję Ci, Mamo” (wideo)
Greenpeace nakręciło parodiujący niedawne kampanie Procter & Gamble „Dziękuję Ci, Mamo”. Organizacja krytykuje w nim koncern za brak proekologicznej postawy.
W swoim spocie Greenpeace prezentuje fragmenty reklamy Procter & Gamble, by za chwilę zestawić je z realiami panującymi w Indonezji, skąd koncern czerpie surowce do swoich produktów.
Organizacja oskarża P&G o wycinanie lasów, z których drzew pochodzi olej palmowy używany do wytwarzania kosmetyków. Cierpią na tym zwłaszcza orangutany, które pozbawione są tym samym warunków do życia.
Przypomnijmy, że pod hasłem „Dziękuję Ci, Mamo” Procter & Gamble reklamował się podczas igrzysk olimpijskich Londyn 2012 (zobacz szczegóły) oraz niedawnej zimowej olimpiady w Soczi (więcej na ten temat). W kampaniach firma podkreślała poświęcenie matek początkujących sportowców, którzy po latach zdobywają medale.
Koncern nie skomentował jeszcze nowego spotu Greenpeace’u.
Dołącz do dyskusji: Greenpeace kpi z reklam Procter & Gamble „Dziękuję Ci, Mamo” (wideo)
A teraz "sytuacja kryzysowa" w P&G i wyciszanie.
A teraz "sytuacja kryzysowa" w P&G i wyciszanie.