Green Caffè Nero wprowadza aplikację lojalnościową i płatniczą
Sieć kawiarni Green Caffè Nero zdecydowała się na wprowadzenie aplikacji lojalnościowej na telefon, dzięki której klienci będą mogli płacić za zamówienia i zbierać pieczątki.
Nowa aplikacja daje możliwość podpięcia karty płatniczej i posiadanie wszystkich pieczątek, płatności i rachunków w jednym miejscu. Dodatkowo klienci, którzy ją zainstalują dostaną pierwszą kawę gratis. Mogą skorzystać z promocji sami lub wysyłać znajomemu bon prezentowy. Usługa działa zarówno na telefonach z systemem iOS, jak i na Androidzie.
- Połączenie systemu płatności i zbierania pieczątek lojalnościowych w jednym miejscu zapewnia klientom szybkie i kompleksowe rozwiązanie, a dodatkowo pozwala nam informować ich o atrakcyjnych ofertach i stworzonych promocjach - objaśnia Agata Milewska, brand manager Green Caffè Nero.
Klienci, którzy do tej pory korzystali z papierowych kart lojalnościowych Green Caffè Nero mogą przynieść taką kartę – niezależnie od liczby zdobytych pieczątek – do dowolnej kawiarni, a barista pomoże w przeniesieniu stempli do aplikacji. Możliwe jest również dzielenie się nimi z rodziną czy znajomymi, którzy także korzystają z usługi.
W ramach programu lojalnościowego za każdą zakupioną kawę otrzymuje się jedną pieczątkę. Każde 9 pieczątek może zostać wymienione na kawę w prezencie. Natomiast klienci, którzy nie będą chcieli skorzystać z usługi na smartfonach, nadal będą mogli używać papierowej karty na pieczątki.
Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela marki Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Pierwsza wspólna kawiarnia została otwarta w 2012 roku, obecnie sieć posiada 66 lokali w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Green Caffè Nero wprowadza aplikację lojalnościową i płatniczą