SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Great Open House z nowym wizerunkiem i pozycjonowaniem

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House (GOH) odświeża swój wizerunek zmieniając logo i całą identyfikację wizualną. Zmienia też pozycjonowane i hasło oraz uruchamia nową stronę internetową przygotowaną przez agencję hyperCrew.

Celem całościowych zmian jest odmłodzenie wizerunku agencji Great Open House, która istnieje na rynku od 2002 roku.

Stary logotyp, pomarańczowo-szary, kojarzony był bardziej z rzetelnym rzemiosłem, niż kreatywnym i strategicznym myśleniem. Wielokolorowe nowe logo, przypominające okienko dialogowe, ma podkreślać fakt, że Great Open House specjalizuje się w budowaniu relacji z konsumentami w procesie zakupowym lub kreowaniu wizerunku marki, wykorzystując w tym celu wiedzę z wielu obszarów marketingu: strategia, badania, marketing rekomendacji, event marketing, shopper&trade marketing.

- Specjalizacją GOH jest łączenie idei kreatywnych z narzędziami marketingowymi. I tymi znanymi od lat i nowoczesnymi - taka synergia pozwala prowadzić intrygującą interakcję marki z konsumen-tem i uzyskiwać najlepsze efekty dla naszych klientów. Nowa identyfikacja ma podkreślać naszą umiejętność prowadzenia tego dialogu na różnych płaszczyznach a nowe pozycjonowanie oddaje rzeczywistą wartość dla klientów, z którymi pracujemy - mówi Robert Kołodziejczyk, prezes Great Open House. Dlatego coraz częściej i w coraz szerszym zakresie agencja GOH współpracuje ze swoją siostrzaną agencją interaktywną hyperCrew. - Wkrótce prawdopodobnie nadamy tej współ-pracy kształt bardziej fizyczny, tworząc w oparciu o te dwie agencje jedną grupę marketingową, wyspecjalizowaną w projektach 360 stopni - zapowiada prezes Great Open House.

Wraz ze zmianą logotypu i identyfikacji wizualnej, agencja zmieniła także pozycjonowanie i firmowe hasło z „Jakość nigdy nie jest przypadkowa” na „Kreujemy, Intrygujemy, Realizujemy, Sprzedajemy”.

Dołącz do dyskusji: Great Open House z nowym wizerunkiem i pozycjonowaniem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl