Great Open House eventowo promuje Vision Express
W wybranych galeriach handlowych rozpoczęły się działania eventowe promujące Vision Express. Za ich kreację i realizację odpowiada agencja Great Open House.
W ramach akcji promującej Vision Express w 36 galeriach handlowych w największych miastach zostaną umieszczone stoiska, na których będzie można bezpłatnie zbadać swój wzrok przy użyciu specjalistycznego sprzętu – autorefraktometru. Badania będą wykonywać profesjonalni optometryści i młodzi lekarze okuliści. Klienci będą też kierowani na pełne badanie do gabinetów okulistycznych znajdujących się w salonach Vision Express.
Celem działań – zaplanowanych do 10 lipca – jest tworzenie trwałych relacji z klientem i budowanie pozytywnego wizerunku Vision Express poprzez edukowanie na temat konieczności regularnego badania wzroku i sprawdzania korekcji w używanych okularach. Akcji towarzyszy promocja w salonach Vision Express, w ramach której można kupić okulary na próbę i zwrócić je w ciągu 30 dni.
Kampanię wspierają materiały POS, w których wykorzystywany jest interaktywny motyw złudzeń optycznych. Za przygotowanie oraz realizację wszystkich działań i produkcję materiałów odpowiada agencja Great Open House, która zdobyła to zlecenie w przetargu.
Dołącz do dyskusji: Great Open House eventowo promuje Vision Express