Grażyna Wolszczak, Odeta Moro i Anna Wendzikowska nago na okładce „Women’s Health”. „Dyskusja o akceptacji swojego ciała”
Wrześniowy numer magazynu „Women’s Health” (Motor-Presse Polska) ukazuje się z trzema okładkami do wyboru. Czwarta - jeszcze inna - trafia do prenumeratorów. Bohaterkami są gwiazdy, które zdecydowały się pozować nago w ramach międzynarodowej akcji pisma.
Ukazujący się w 32 krajach magazyn „Women’s Health”, wrześniowy numer poświęca dyskusji o kobiecym ciele, poprzedzonej przeprowadzoną wśród kobiet ankietą na temat akceptacji swojej fizyczności. Ciało kobiece opisywane jest w różnych aspektach - fizycznym, psychicznym i emocjonalnym.
Everyone has an opinion about a woman’s body, but the only one we want to hear is from the owner of that body. Tell us YOUR #NakedIn3Words! pic.twitter.com/14hnFp1psH
— Women's Health (@WomensHealthMag) 9 sierpnia 2017
We wszystkich edycjach jedną z okładek poświęcono aktorce Sofii Vergara, znanej m.in. z serialu „Współczesna rodzina” czy filmu Woody’ego Allena „Casanova po przejściach”. To właśnie ta okładka trafi do polskich prenumeratorów. Na pozostałe trzy okładki rodzimego wydania trafiły: Grażyna Wolszczak, Odeta Moro i Anna Wendzikowska.
- Ideę wrześniowych numerów z nagimi gwiazdami poprzedziła międzynarodowa ankieta, jaką redakcje „Women’s Health” przeprowadziły w 20 krajach. Jej tematem była akceptacja własnego ciała - wyjaśnia redaktor naczelna polskiej edycji magazynu, Aneta Martynów.
Polki w tej ankiecie wypadły najsłabiej: otwarcie przyznawały, że nie akceptują swojego ciała. Dlatego polska edycja magazynu postanowiła wzmocnić międzynarodowy przekaz, a zapraszając rodzime gwiazdy - rozpocząć dyskusję na temat percepcji kobiecego ciała. - Skoro, jak wynika z ankiety, tylko 5 proc. kobiet dobrze czuje się w swoim ciele nago, jest o czym dyskutować - uzasadnia Aneta Martynów.
Ambasadorkami programu „Women’s Health” - „Naga prawda o kobietach” zostały: Grażyna Wolszczak, Odeta Moro, Anna Wendzikowska, Anna Orłowska, Kamila Szczawińska i Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl). Autorką zdjęć jest Marlena Bielińska.
Średnia sprzedaż pisma „Women’s Health” w styczniu 2017 r. wyniosła 71 199 egz.
Dołącz do dyskusji: Grażyna Wolszczak, Odeta Moro i Anna Wendzikowska nago na okładce „Women’s Health”. „Dyskusja o akceptacji swojego ciała”