Grażyna Szapołowska, Monika Pyrek, Krzysztof Włodarczyk i Piotr Kupicha reklamują "Fakt"
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska 20 sierpnia br. rozpoczęło wizerunkową kampanię dziennika “Fakt”, które realizowana jest pod hasłem “Co Pan/Pani myśli o Fakcie”.
W reklamach znane osoby z różnych dziedzin życia wypowiadają swoje zdanie o “Fakcie”. Jak deklaruje wydawca, mówią oni to, co rzeczywiście myślą o gazecie, bez cenzury. W pierwszej odsłonie kampanii wzięli udział: Grażyna Szapołowska, Monika Pyrek, Krzysztof Diablo Włodarczyk oraz Piotr Kupicha z zespołu Feel.
Wszyscy celebryci wzięli udział w akcji bez wynagrodzenia. Symboliczne honoraria przekazane zostały na cel charytatywny. Informacja o tym znalazła się na layout'ach prasowych i outdoor'owych. Kampania ma mieć długofalowy charakter.
Działania reklamowe prowadzone są w telewizji (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), w kinie, na outdoorze oraz w tytułach prasowych Ringier Axel Springer Polska.
Kampania została zrealizowana we współpracy z agencją reklamową Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiadał Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Grażyna Szapołowska, Monika Pyrek, Krzysztof Włodarczyk i Piotr Kupicha reklamują "Fakt"