SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Gramy dla Polski" - Górażdże reklamuje się na nośnikach Jet Line

Na nośnikach Jet Line trwa kampania outdoorowa Grupy Górażdże, producenta cementu, betonu towarowego i kruszyw.

Akcja pod hasłem "Gramy dla Polski" realizowana jest na 20 należących do spółki Jet Line nośnikach wielkoformatowych Motorway 12x4m, położonych w pobliżu duzych miast (m.in. Warszawy, Wrocławia, Poznania i Katowic).

>>> JetLine inwestuje w sieci nośników Motorway 12x4m

Kampania Górażdże potrwa do końca kwietnia. Akcja została zaplanowana przez agencję Effectica oraz dział sprzedaży Jet Line.

Dołącz do dyskusji: "Gramy dla Polski" - Górażdże reklamuje się na nośnikach Jet Line

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl