Grające przystanki autobusowe
Kampania zewnętrzna promująca tegoroczny festiwal polskiej piosenki w Opolu rozpocznie się 15 maja w całej Polsce.
Na 1200 billboardach, ponad 100 autobusach i 600 przystankach autobusowych pojawią się plakaty z hasłem „Cała Polska śpiewa”. Kampania prowadzona będzie również w Internecie. Potrwa do 4 czerwca.
Nietypowym elementem kampanii będzie muzyka płynąca z głośników na wybranych przystankach autobusowych. Tuż przed samym festiwalem w 10 największych miastach na 40 wiatach autobusowych będzie można usłyszeć piosenki biorące udział w konkursie „Superjedynki” w kategorii „Przebój Roku”. Koncert, na którym ogłoszeni zostaną laureaci tego konkursu, otworzy opolski festiwal.
Kampanię zleciło i skoordynowało Biuro Marketingu i Promocji TVP. Koncepcję graficzną stworzył Singing Dorsz, projekty przygotowała firma CAM Media a media zaplanował i zakupił Zenith OptimediaGroup przy współpracy z firmą reklamy zewnętrznej AMS.
43 Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej rozpocznie się w piątek 2 czerwca trzyczęściowym koncertem „Superjedynek” oraz recitalem laureatów konkursu „Debiuty 2006”. W sobotę - dwuczęściowy koncert „Premiery Gwiazd”, w którym znani wykonawcy przedstawią swoje nowe, nieznane jeszcze utwory, oraz gala „Kataryniarze” z udziałem najlepszych polskich kabaretów. Kabaret powróci także w niedzielę 4 czerwca, w koncercie „101 lat kabaretu” w reżyserii Olgi Lipińskiej. Wydarzeniem Festiwalu będzie jubileuszowy koncert „Świat w obłokach” w którym znani wykonawcy będą śpiewać najsłynniejsze przeboje Marka Grechuty.
Dołącz do dyskusji: Grające przystanki autobusowe